Warning: Use of undefined constant minor - assumed 'minor' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /var/www/clients/client1/web8/web/wp-config.php on line 91
Συμβόλαια τεχνικής υποστήριξης - Cube.com.gr

Συμβόλαια τεχνικής υποστήριξης

Γιατί χρειάζομαι το Συμβόλαιο Υποστήριξης CubeMSP για την επιχείρησή μου;

 

Η πρακτική της πρόσληψης εξειδικευμένου προσωπικού το οποίο αναλάμβανε την μηχανογράφηση, παρακολούθηση και επισκευή του εξοπλισμού πληροφορικής της εταιρείας, είναι μία πρακτική την οποία οι Μικρές, πολύ Μικρές και ΜικροΜεσαίες Επιχειρήσεις δεν μπορούν να ακολουθήσουν λόγω κόστους.  Το μισθολογικό βάρος της διατήρησης μίας ομάδας τεχνικών πληροφορικής για τις ανάγκες της επιχείρησής μας είναι δυσβάχτακτο και ειδικά στην σημερινή οικονομική κατάσταση που όλες οι επιχειρήσεις προσπαθούμε να μειώσουμε το κόστος, είναι απαγορευτικό να μιλάμε για την ύπαρξη υπεύθυνου πληροφορικής σε επιχειρήσεις έως και ΜικροΜεσαίου μεγέθους.

Η εταιρεία μας μπορεί να σας παρέχει όλες τις επαγγελματικές υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης μέσω του Συμβολαίου Τεχνικής Υποστήριξης CubeMSP με χαμηλό κόστος και υψηλή ποιότητα.

Κάθε επιχείρηση που βρίσκεται συνδεμένη στον παγκόσμιο ιστό πρέπει να έχει πρόσβαση σε υψηλής ποιότητας τεχνική υποστήριξη. Το πρόβλημα συνήθως είναι το κόστος της διατήρησης προσωπικού για την διαχείριση της υποδομής πληροφορικής. Η διαχείριση των εταιρικών δικτύων, υπολογιστών και διαδικτυακών υπηρεσιών είναι χρονοβόρα και επίπονη εργασία που δεν μπορεί να αφεθεί σε ερασιτέχνες υπαλλήλους που μπορεί να είναι άνω του μετρίου χρήστες αλλά στερούνται και γνώσεων και εξειδίκευσης σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον όπως αυτό του διαδικτύου. Με το CubeMSP καλύπτονται όλες αυτές οι ανάγκες και λύνονται όλα αυτά τα προβλήματα.

Ένας από τους εξειδικευμένους τεχνικούς μας, θα επισκεφτεί την επιχείρησή σας και θα εκτιμήσει βάσει του αριθμού των διακομιστών, τερματικών, περιφεριεακών συσκευών και χρηστών τις ώρες εργασίας που είναι απαραίτητες για την πλήρη κάλυψη των αναγκών σας.  Επίσης, θα δημιουργηθεί ένα πλήρες σχέδιο της υποδομής σας και θα γίνει αναλυτική περιγραφή της κατάστασης της υποδομής σας (hardware, software, προγράμματα προστασίας κτλ), έτσι ώστε να γνωρίζουμε εκ των προτέρων τα πιθανά προβλήματα που μπορεί να υπάρχουν ή να προκύψουν.

 Γνωρίζοντας την κατάσταση των συσκευών αποφεύγουμε προβλήματα όπως:

  • Υπερθέρμανση και καταστροφή του εξοπλισμού μας από κακή συντήρηση του μηχανήματος.
  • Εγκατάσταση από τον χρήστη προγραμμάτων που προκαλούν προβλήματα είτε ασφαλείας είτε σταθερότητας
  • Εγκατάσταση από τον χρήστη ή από εφαρμογές, προσθέτων και μικροεφαρμογών που μπορεί να είναι ενοχλητικές έως και επικίνδυνες
  • Προβλήματα που μπορεί να προκύψουν από την ελλιπή ενημέρωση του λειτουργικού συστήματος και των διαφορών εφαρμογών που υπάρχουν στους υπολογιστές

Με το CubeMSP ξεχνάτε όλα αυτά τα προβλήματα!

Στατιστικά πελατών από το 2006 έως και σήμερα

Από τους πελάτες μας έχουμε συλλέξει τα παρακάτω στατιστικά:

  •  100 στους 100 δεν είχαν κανενός είδους προστασία για cryptoware και ransomware (την καινούρια “μόδα” στο Internet) Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στo blog μας σε αυτή τη σελίδα.
  • 98 στους 100 είχαν κάποιου είδους spyware και ή adware στον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή τους
  • 76 στους 100 είχαν κάποιου είδους toolbar/γραμμή εργαλείων που δεν τους ήταν απαραίτητη και είχε εγκατασταθεί από απροσεξία
  • 45 στους 100 που είχαν πρόγραμμα προστασία από ιοιύς, δεν το είχαν ενημερωμένο
  • 87 στους 100 δεν είχαν πλήρως ενημερωμένο το Λειτουργικό τους Σύστημα
  • 76 στους 100  είχαν Microsoft Wndows XP των οποίων η επίσημη υποστήριξη από την Microsoft έχει λήξει από τον Απρίλιο του 2014
  • 37 στους 100 είχαν πρόγραμμα προστασίας από τους ιούς, το οποίο είχε λήξει
  • 20 στους 100 είχαν δωρεάν πρόγραμμα προστασίας από τους ιούς, το οποίο είτε υπολειτουργούσε είτε δεν τους προστάτευε απόλυτα
  • 42 στους 100 είχαν πρόγραμμα προστασίας από ιούς το οποίο δεν ήταν ρυθμισμένο σωστά και δεν τους πρόσφερε πλήρη προστασία
  • 43 στους 100 είχαν μολυνθεί από ιό ή Trojan
  • 79 στους 100 δεν είχαν κάνει ποτέ ανασυγκρότηση στον δίσκο τους
  • 75 στους 100 δεν είχαν αδείασει ποτέ τα προσωρινά αρχεία της cache των MS Windows, χάνοντας πολύτιμο χώρο

 

 

Τι παρέχει το Συμβόλαιο Τεχνικής Υποστήριξης CubeMSP;

Άμεση ανταπόκριση τεχνικού

Ένας από τους τεχνικούς μας θα είναι επιφορτισμένος με την διαχείριση του εξοπλισμού σας. Σας παρέχουμε τις επιλογές άμεσης απόκρισης τεχνικού εντός 4ων, 24ων ή 48 ωρών.

Βαθμιαίες εκπτώσεις

Εκπτώσεις επί του τιμοκαταλόγου υπηρεσιών μας μέχρι ποσοστού 30%.

Τεχνική κάλυψη εκτός ωραρίου

Τεχνική κάλυψη ακόμα και τα Σαββατοκύριακα και τις Αργίες (έαν έχει επιλεγεί το αντίστοιχο πακέτο κάλυψης). Ιδιαίτερα χρήσιμο για εταιρίες που έχουν σχέση με τον τουρισμό οι οποίες λειτουργούν και εκτός πενθημέρου.

Πρόσβαση σε κινήτο τηλέφωνο Άμεσης Ανάγκης

Σε περίπτωση που σας είναι απαραίτητο θα έχετε πρόσβαση σε ειδικό αριθμό τηλεφώνου του Τεχνικού Υπευθύνου για την επιχείρησή σας για άμεση ανταπόκριση.

Απομακρυσμένη Υποστήριξη

Απεριόριστη και άμεση απομακρυσένη βοήθεια μέσω προγράμματος Απομακρυσμένης Βοήθειας (Remote Support).

Διάφοροι τύποι συμβολαίων

  • Συμβόλαιο Υποστήριξης με προαγορά ωρών CubeMSP Pay As You Go
  • Συμβόλαιο Υποστήριξης CubeMSP Total Support

Σε όλες τις περιπτώσεις των συμβολαίων υποστήριξης, στα μηχανήματα που υποστηρίζονται εγκαθίσταται ένα λογισμικό που ελέγχει καθημερινά τα διάφορα Logs που παράγει ο κάθε υπολογιστής και αποστέλλει στο τεχνικό μας τμήμα ειδοποιήσεις μέσω email για όλα τα συμβάντα που λαμβάνουν χώρα και έχουν να κάνουν με την ασφάλεια και την λειτουργικότητα του συστήματος.

 

Εκτός από το λογισμικό εποπτείας, εγκαθίσταται η εφαρμογή CubeSupport η οποία εφαρμόζει το προληπτικό πρόγραμμα συντήρησης του Η/Υ.  Το CubeSupport έχει επίσης την δυνατότητα να κάνει μικρές επιδιορθώσεις, όπως την επιδιόρθωση των προβλημάτων εκτύπωσης, ή την επιδιόρθωση των συνδέσεων δικτύου σε περίπτωση που ο υπολογιστής μας χάσει την σύνδεση στο Internet χωρίς να φταίει ο πάροχος μας.  Επίσης, μέσω του CubeSupport γίνεται εύκολη η δημιουργία μιας σύνδεσης απομακρυσμένης βοήθειας κατά την οποία ο τεχνικός μας απομακρυσμένα βοηθάει τεχνικά τον χρήστη.

 

Συμβόλαιο Υποστήριξης με προαγορά ωρών CubeMSP Pay as you Go

Contract

Με τον παρόν συμβόλαιο προαγοράζεται ώρες από την εταιρία μας οι οποίες αφορούν επίσκεψη τεχνικού στο χώρο σας ή τεχνική υποστήριξη εξ’ αποστάσεως. Η τιμή και οι εκπτώσεις που αποκτάτε είναι συνάρτηση του αριθμού των ωρών υποστήριξης που προαγοράζετε.

Με το Συμβόλαιο Υποστήριξης CubeMSP Pay as you Go οι πελάτες προπληρώνουν τις ώρες που θεωρούν πως είναι απαραίτητες για την κάλυψη των αναγκών τους.  Έτσι, και αυτοί μπορούν να είναι σίγουροι για την Υποστήριξη της επιχείρησής τους αλλά και λαμβάνουν και εκπτώσεις ανάλογες με το ποσό των ωρών που προαγοράζουν για τις εργασίες που μπορεί να χρειαστούν. Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε για τον τιμοκατάλογο των συμβολαίων τεχνικής υποστήριξης CubeMSP Pay as you Go.

 

Συμβόλαιο τεχνικής Υποστήριξης CubeMSP Total Support

Contract

Η αποδοτικότητα των υπαλλήλων και της επιχείρησής σας εξαρτάται από την απόδοση του εξοπλισμού πληροφορικής σας.

Μήπως λόγω της απειρίας του προσωπικού, ή λόγω της αδυναμίας ύπαρξης διαχειριστή για τον εξοπλισμό σας, δημιουργούνται προβλήματα στην υποδομή σας; Έχετε πέσει θύματα προσβολών από ιούς και άλλα κακόβουλα προγράμματα; Οι υπολογιστές σας λειτουργούν πολύ αργά και με προβλήματα;

Κάθε επιχείρηση που βρίσκεται συνδεμένη στον παγκόσμιο ιστό πρέπει να έχει πρόσβαση σε υψηλής ποιότητας τεχνική υποστήριξη. Το πρόβλημα συνήθως είναι το κόστος της διατήρησης προσωπικού για την διαχείριση της υποδομής πληροφορικής. Η διαχείριση των εταιρικών δικτύων, υπολογιστών και διαδικτυακών υπηρεσιών είναι χρονοβόρα και επίπονη εργασία που δεν μπορεί να αφεθεί σε ερασιτέχνες υπαλλήλους που μπορεί να είναι άνω του μετρίου χρήστες αλλά στερούνται και γνώσεων και εξειδίκευσης σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον όπως αυτό του διαδικτύου.

Με το CubeMSP Total Support καλύπτονται όλες αυτές οι ανάγκες και λύνονται όλα αυτά τα προβλήματα.

Κάποιος εξειδικευμένος τεχνικός μας, θα επισκεφτεί την επιχείρησή σας και θα εκτιμήσει βάσει του αριθμού των διακομιστών, τερματικών, περιφεριεακών συσκευών και χρηστών τις ώρες εργασίας που είναι απαραίτητες για την πλήρη κάλυψη των αναγκών σας.  Επίσης, θα δημιουργηθεί ένα πλήρες σχέδιο της υποδομής σας και θα γίνει αναλυτική περιγραφή της κατάστασης της υποδομής σας (hardware, software, προγράμματα προστασίας κτλ), έτσι ώστε να γνωρίζουμε εκ των προτέρων τα πιθανά προβλήματα που μπορεί να υπάρχουν ή να προκύψουν.

Το πακέτο αυτό περιλαμβάνει απεριόριστες εργασίες ανάλογα με την ανάγκη της επιχείρησης σας και προσαρμόζεται βάσει μηνιαίας συμφωνίας των δύο μερών της σύμβασης.

Στην τιμή του συμβολαίου δεν περιλαμβάνονται τα ανταλλακτικά και το hardware το οποίο μπορεί να χρειαστεί.

Εβδομαδιαία Προληπτική συντήρηση

Εβδομαδιαία Προληπτική συντήρηση των ηλεκτρονικών υπολογιστών της εταιρίας βάσει συγκεκριμένου προγράμματος.

Επισκευές Hardware και Software

Επισκευές σε συσκευές πληροφορικής και σε προγράμματα λογισμικού σε προνομιακές τιμές

Αφαίρεση Ιών

Αφαίρεση Ιών και επικίνδυνων προγραμμάτων από τους υπολογιστές σας

Αναβαθμίσεις

Αναβαθμίσεις προγράμματων και Hardware για όλες τις συσκευές

Εγκατάσταση νέων συσκευών

Εγκατάσταση νέων συσκευών και περιφερειακών στην υποδομή της επιχείρησης σας από εξειδικευμένο προσωπικό

Αναβάθμιση δικτύου

Αναβάθμιση εξοπλισμού και σύνδεσεων δικτύου

Απόκριση εντός 24 ωρών

Ανταπόκριση τεχνικού εντός 24 ωρών από την ώρα αναφοράς του προβλήματος (Δυνατότητα επιλογής πιο άμεσης απόκρισης μέσω όρων του συμβολαίου)

Απομακρυσμένη υποστήριξη

Απεριόριστη εξ’ αποστάσεων υποστήριξη μέσω Internet

Τηλεφωνική υποστήριξη

Απεριόριστη τηλεφωνική υποστήριξη και επίλυση προβληματών τεχνικής φύσεως

Συμβουλευτικές υπηρεσίες

Παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών για θέματα υλικοτεχνικής υποδομής και λογισμικού

Σας ενδιαφέρει η λύση Cube MSP? Ζητήστε μία προσφορά!

CONNECT WITH US